Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33870
Назва: Marketing analysis of diversification of the factors determining the market conditions of the space tourism market
Інші назви: Маркетинговий аналіз диверсифікації факторів, що визначають ринкові умови ринку космічного туризму
Автори: Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliya
Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Ключові слова: tourism
marketing factors
outer space
space tourism
extreme tourism
market conditions
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Vovchanska O. Marketing analysis of diversification of the factors determining the market conditions of the space tourism market / Olha Vovchanska, Liliya, Ivanova // Turystyka i Rozwój Regionalny. – 2022. – N 18. – P. 129–138. DOI 10.22630/TIRR.2022.18.25
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Abstract. The study is dedicated to the marketing analysis of the diversification of the factors affecting the formation and development of the market conditions of the space tourism market. Дослідження присвячено маркетинговому аналізу диверсифікації факторів впливають на формування та розвиток умов ринку космічного туризму ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33870
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olha Vovchanska.pdf137.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.