Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868
Назва: Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine
Інші назви: Маркетингові чинники функціонування туристичного ринку в Україні
Автори: Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliya
Ozimek, Irena
Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Озімек, Ірена
Ключові слова: tourism
tourism market
marketing factors
martial law
Ukraine
туризм
туристичний ринок
воєнний стан
маркетингові фактори
Україна
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Vovchanska O. Marketing factors of the tourism market’s operations in Ukraine / Olha Vovchanska, Liliya Ivanova, Irena Ozimek // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia. – 2022. – Vol. 21, N. 1. – Р. 25–34. DOI: 10.22630/ASPE.2022.21.1.3 (Scopus)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Aim: The article is devoted to analyzing marketing factors of the tourism market operations in Ukraine under martial law. Мета: Стаття присвячена аналізу маркетингових факторів функціонування туристичного ринку України в умовах воєнного стану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33868
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Lilii.pdf231.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.