Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorБалук, Н. Р.-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorBaluk, N. R.-
dc.date.accessioned2023-04-26T11:54:31Z-
dc.date.available2023-04-26T11:54:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.(26 січня 2023 р.) / за заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич. – Ломжа–Харків, 2023. – Ч. 1. – С. 184–189.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами. Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectуправління комунікаціямиuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectdigital marketing,uk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectcommunications management,uk_UA
dc.titleТехнології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачамиuk_UA
dc.title.alternativeTechnologies of digital marketing in the management of communications with consumersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska Olha, Ivanova Liliia.pdf728.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.