Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862
Назва: Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами
Інші назви: Technologies of digital marketing in the management of communications with consumers
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Балук, Н. Р.
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Baluk, N. R.
Ключові слова: цифровий маркетинг
управління комунікаціями
споживачі
digital marketing,
consumers
communications management,
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Технології цифрового маркетингу в управлінні комунікаціями зі споживачами / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.(26 січня 2023 р.) / за заг. ред. І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич. – Ломжа–Харків, 2023. – Ч. 1. – С. 184–189.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами. Метою нашого дослідження є визначення особливостей цифрового маркетингу як сучасного інструменту управління комунікаціями зі споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33862
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovchanska Olha, Ivanova Liliia.pdf728.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.