Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33860
Назва: Доповнена реальність в маркетингових технологіях компанії
Інші назви: Augmented reality in the company's marketing technologies
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетингові технології
компанії
маркетингова діяльність
marketing technologies
marketing activity
companies
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Доповнена реальність в маркетингових технологіях компанії / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Маркетинг і логістика в системі менеджменту : тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : Львівська політехніка, 2022. – С. 45–47.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33860
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iv. L..pdf262.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.