Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2023-04-26T10:50:55Z-
dc.date.available2023-04-26T10:50:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВовчанська О. М. Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Науковий погляд : економіка та управління. – 2023. – № 1(81). – С. 15–25. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-81-2uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33859-
dc.description.abstractДослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі. The study is devoted to the analysis of the essence of conscious consumption, its level in Ukraine and the world in the context of social and ethical marketing. It is shown that in the economy of developed countries, the fashion industry occupies a significant share in consumer spending, employment, and the volume of direct investments, but at the same time it is in second place in terms of harmful effects and environmental pollution.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectусвідомлене споживанняuk_UA
dc.subjectсвідома модаuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectкастомайзингuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний бізнесuk_UA
dc.subjectіндустрія модиuk_UA
dc.subjectconscious consumptionuk_UA
dc.subjectconscious fashionuk_UA
dc.subjectsocio-ethical marketinguk_UA
dc.subjectsocially responsible businessuk_UA
dc.subjectfashion industryuk_UA
dc.subjectcustomizationuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.titleАктивізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeActivation of the development of conscious consumption in the context of social and ethical marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska O. M. , Ivanova Lili.pdf747.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.