Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33859
Назва: Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу
Інші назви: Activation of the development of conscious consumption in the context of social and ethical marketing
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: усвідомлене споживання
свідома мода
соціально-етичний маркетинг
кастомайзинг
концепція
соціально відповідальний бізнес
індустрія моди
conscious consumption
conscious fashion
socio-ethical marketing
socially responsible business
fashion industry
customization
concept
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Активізація розвитку усвідомленого споживання в контексті соціально-етичного маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Науковий погляд : економіка та управління. – 2023. – № 1(81). – С. 15–25. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-81-2
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено аналізу сутності усвідомленого споживання, його рівня в Україні і світі в контексті соціально-етичного маркетингу. Показано, що в економіці розвинених країн індустрія моди займає значну частку в споживчих витратах, зайнятості, обсягах прямих інвестицій, але водночас є на другому місці за шкідливими впливами і забрудненням довкілля. Визначено базові принципи концепції відповідального споживання та виробництва. З’ясовано, що гідною альтернативою бездумному та безконтрольному споживанню є кастомайзинг. Охарактеризовано основні сегменти ринку сталої моди. Константовано, що в Україні свідома мода розвинена недостатньо, але в країні велика практика реалізації концепції свідомого споживання через майданчики для продажу та обміну користованих речей. Доведено, що важливим напрямом свідомого споживання є ширше впровадження альтернативних джерел сировини. Наголошується, що посиленню концепції свідомого споживання значною мірою сприяють соціальні медіа. Встановлено, що концепція сталої моди підтримується урядовими ініціативами в усьому світі, які, безумовно, змінюють кон’юнктуру цієї галузі. The study is devoted to the analysis of the essence of conscious consumption, its level in Ukraine and the world in the context of social and ethical marketing. It is shown that in the economy of developed countries, the fashion industry occupies a significant share in consumer spending, employment, and the volume of direct investments, but at the same time it is in second place in terms of harmful effects and environmental pollution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33859
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovchanska O. M. , Ivanova Lili.pdf747.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.