Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858
Назва: Роль і місце інфлюенс-маркетингу у маркетинговій стратегїї комунікацій
Інші назви: The role and place of influence marketing in the marketing strategy of communications
Автори: Вовчанська, О. М.
Іванова, Лілія
Балук, Н. Р.
Vovchanska Olha, О. М.
Ivanova, Liliia
Baluk, N. R.
Ключові слова: інфлюенс-маркетинг
маркетингові стратегїї комунікацій
influence marketing
marketing communication strategies
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Роль і місце інфлюенс-маркетингу у / Вовчанська О. М., Іванова Л. О., Балук Н. Р. // Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету : матеріали всеукр. наук.-пед. підвищ. кваліф. (28 листоп.–8 січ. 2023 року). – Одеса : Гельветика, 2023. – С. 4–10.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33858
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liliia Ivanova.pdf298.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.