Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33845
Назва: Теорія і практика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Інші назви: Theory and practice of development of information-analytical competence of managers of vocational and technical educational institutions
Автори: Петренко, Лариса
Petrenko, Larysa
Ключові слова: професійно-технічні навчальні заклади
інформаційно-аналітична компетентність керівників
теорія та практика
vocational and technical educational institutions
theory and practice
information and analytical competence of managers
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Петренко Л. М. Теорія і практика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів : монографія / Л. М. Петренко. – Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2013. – 456 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії розкрито теоретичні засади розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів, проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід її формування в процесі підготовки фахівців для різних галузей економіки. Монографія адресується широкому загалу освітян: керівникам і педагогам професійно-технічних навчальних закладів, працівникам органів управління професійнотехнічної освіти та навчально-методичних центрів, студентам, магістрантам, аспірантам і докторантам, науково-педагогічним працівникам вищих навчальних закладів. The monograph reveals the theoretical foundations of information-analytical development competencies of heads of vocational and technical educational institutions, analyzed domestic and foreign experience of its formation in the process of training specialists for various branches of the economy. The monograph is addressed to the general public of educators: managers and teachers vocational educational institutions, employees of vocational education management bodies and educational and methodological centers, students, master's students, graduate students and doctoral students, scientific and pedagogical workers of higher educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33845
ISBN: 978-966-331-500-3
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko L..pdf5.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.