Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33833
Назва: | Оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей шкільного віку : основні підходи та інструменти |
Інші назви: | Аssessment of physical literacy of school-age children: basic approaches and tools |
Автори: | Павлова, Юлія Pavlova, Yuliia |
Ключові слова: | грамотність фізична культура школярі методика literacy physical education students methods |
Дата публікації: | 21-кві-2023 |
Бібліографічний опис: | Павлова Ю. Оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей шкільного віку : основні підходи та інструменти / Юлія Павлова // Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті. – 2023. – № 1. – С. 47–57. |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження був аналіз підходів та розроблених на їхній основі інструментів / методик, що дають змогу цілісно оцінити грамотність у фізичній культурі дітей шкільного віку. The purpose of the study was analysis of approaches and developed on theirs based on the tools / methods that give be able to holistically assess literacy in physical education culture of school children. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33833 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PAVLOVA.pdf | 238.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.