Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33833
Назва: Оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей шкільного віку : основні підходи та інструменти
Інші назви: Аssessment of physical literacy of school-age children: basic approaches and tools
Автори: Павлова, Юлія
Pavlova, Yuliia
Ключові слова: грамотність
фізична культура
школярі
методика
literacy
physical education
students
methods
Дата публікації: 21-кві-2023
Бібліографічний опис: Павлова Ю. Оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей шкільного віку : основні підходи та інструменти / Юлія Павлова // Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті. – 2023. – № 1. – С. 47–57.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження був аналіз підходів та розроблених на їхній основі інструментів / методик, що дають змогу цілісно оцінити грамотність у фізичній культурі дітей шкільного віку. The purpose of the study was analysis of approaches and developed on theirs based on the tools / methods that give be able to holistically assess literacy in physical education culture of school children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33833
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PAVLOVA.pdf238.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.