Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозторгуй, Марія-
dc.contributor.authorПередерій, Аліна-
dc.contributor.authorТовстоног, Олександр-
dc.contributor.authorRoztorhui, Mariia-
dc.contributor.authorPerederii, Alina-
dc.contributor.authorTovstonoh, Oleksandr-
dc.date.accessioned2023-04-21T09:59:23Z-
dc.date.available2023-04-21T09:59:23Z-
dc.date.issued2023-04-21-
dc.identifier.citationРозторгуй М. Вплив авторської програми підготовки на якість життя пауерліфтерів з інвалідністю / Марія Розторгуй, Аліна Передерій, Олександр Товстоног // Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті. – 2023. – № 1. – С. 58–68.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33831-
dc.description.abstractМетою дослідження є виявлення ступеня впливу авторської програми підготовки на якість життя пауерліфтерів з інвалідністю на етапі початкової підготовки. The aim of the study is to identify the degree of impact of the author’s training program on the quality of life of powerlifters with disabilities at the stage of initial training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпауерліфтериuk_UA
dc.subjectадаптивний спортuk_UA
dc.subjectбагаторічна підготовкаuk_UA
dc.subjectпсихічний компонентuk_UA
dc.subjectфізичний компонентuk_UA
dc.subjectpowerliftersuk_UA
dc.subjectadaptive sportsuk_UA
dc.subjectlong-term traininguk_UA
dc.subjectphysical componentuk_UA
dc.subjectmental componentuk_UA
dc.titleВплив авторської програми підготовки на якість життя пауерліфтерів з інвалідністюuk_UA
dc.title.alternativeТhe influence of the author’s training program on the quality of life of athletes with disabilities in powerliftinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ROZTORHUI.pdf212.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.