Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33703
Назва: Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра
Інші назви: Standards of psychological and pedagogical assistance to children with autism spectrum disorders
Автори: Скрипник, Т. В.
Skrypnyk, T. V.
Ключові слова: стандарти
психолого-педагогічна допомога
діти з розладами аутичного спектра
standards
psychological and pedagogical assistance
children with disorders autistic spectrum
Дата публікації: 2013
Видавництво: Гнозіс
Бібліографічний опис: Скрипник Т. В. Стандарти психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра : навч.- метод. посіб. / Т. В. Скрипник. – Київ : Гнозіс, 2013. – 60 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику висвітлено підходи до надання різнопланової психологопедагогічної допомоги дітям з аутизмом з огляду на дієвий науково доведений (передусім зарубіжний) досвід. Питання діагностики, корекційно-розвивального та навчального процесів розглянуто в контексті визначення професійних меж та чітких орієнтирів фахової роботи з дітьми цієї категорії, окреслення сукупності основних вимог, які пред’являють до обсягу, якості, порядку та умов здійснення кваліфікованої психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра. Посібник адресовано фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам, викладачам, аспірантам, студентам факультетів за напрямом корекційна педагогіка та спеціальна психологія. The manual highlights approaches to providing multifaceted psycho-pedagogical assistance to children with autism based on effective, scientifically proven (primarily foreign) experience. Diagnostic, corrective and developmental issues educational processes are considered in the context of defining professional boundaries and clear guidelines for professional work with children of this category, outline of the population the main requirements for volume, quality, order and conditions providing qualified psychological and pedagogical assistance to children with disorders of the autistic spectrum.The manual is addressed to specialists in the psychological and pedagogical profile, scientists and practitioners, teachers, graduate students, students of the faculties for correctional pedagogy and special psychology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33703
ISBN: 978-966-8840-93-7
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skrypnyk T. V..pdf587.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.