Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33701
Назва: Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом
Інші назви: The concept of development, education and socialization of children with autism
Автори: Тарасун, В. В.
Хворова, Г. М.
Tarasun, V. V.
Khvorova, H. M.
Ключові слова: діти з аутизмом
навчання
соціалізація
children with autism
learning
socialization
Дата публікації: 2004
Видавництво: Науковий світ
Бібліографічний опис: Тарасун В. В. Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : навч. посіб. для вищих навч. закладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова. – Київ : Науковий світ, 2004. – 100 с.
Короткий огляд (реферат): У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психологопедагогічну модель допомоги дітям з аутизмом. Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків. The concept highlights modern views on the nature of autism; content revealed its theoretical conceptual models, the peculiarities of manifestation are characterized clinical picture and psychological structure of asynchronous type of delay development; domestic and foreign psychological-pedagogical experience is summarized corrections of this type of dysontogenesis. An author's approach to solving the problem of education and development is proposed and socialization of children with autism. The theoretical and methodological principles are substantiated (legal, philosophical, sociocultural, neuropsychological) and socio-economic prerequisites for solving this problem. A comprehensive psycho-pedagogical model of helping children with autism is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33701
ISBN: 966-675-302-2
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. TARASUN.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.