Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33696
Назва: The Use of Modern Digital Technologies for the Development of the Educational Environment in the System for Ensuring the Sustainable Development of the Region
Інші назви: Використання сучасних цифрових технологій для розвитку освітнього середовища в системі забезпечення сталого розвитку регіону
Автори: Alieksieienko, Tetiana
Kryshtanovych, Svitlana
Noskova, Margaryta
Burdun, Viktor
Semenenko, Anzhelika
Алєксєєнко, Тетяна
Криштанович, Світлана
Носкова, Маргарита
Бурдун, Віктор
Семененко, Анжеліка
Ключові слова: digital teaching
educational institutions
digital technologies
sustainable development
цифрове навчання
навчальні заклади
сталий розвиток
цифрові технології
Дата публікації: 30-гру-2022
Бібліографічний опис: The Use of Modern Digital Technologies for the Development of the Educational Environment in the System for Ensuring the Sustainable Development of the Region / Tetiana Alieksieienko, Svitlana Kryshtanovych, Margaryta Noskova, Viktor Burdun, Anzhelika Semenenko // International Journal of Sustainable Development and Planning. – 2022. – Vol. 17, N 8. – Р. 2427–2434. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.170810 (Scopus)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Короткий огляд (реферат): The main purpose of the article is to determine the features of the use of modern digital technologies for the development of the educational environment in the system for ensuring the sustainable development of the region. As a result of the study, the main stages in the process of activating and intensifying the use of modern digital technologies for the development of the educational environment in the system for ensuring the sustainable development of the region were systematized and formed. To achieve the goals set in the research system, both general theoretical methods and specific modeling methods, such as the schematic modeling method, were used. This method made it possible to visually depict the algorithm for achieving the ultimate goal of the study. The study has its limitations; in the course of the study, the process of ensuring the sustainable development of the region was studied only in the context of the development of the educational environment and its digitalization and modernization. Given that sustainable development is a complex concept and includes many elements, the authors plan to study this topic in further research. Основною метою статті є визначення особливостей використання сучасної цифрової техніки технологій розвитку освітнього середовища в системі забезпеч сталий розвиток регіону. У результаті дослідження визначено основні етапи в процес активізації та інтенсифікації використання сучасних цифрових технологій для в розвитку освітнього середовища в системі забезпечення сталого розвитку регіону були систематизовані та сформовані. Для досягнення поставлених цілей в система дослідження, як загальні теоретичні методи, так і специфічні методи моделювання, такі як використано метод схематичного моделювання. Цей метод дав змогу наочно зобразити в алгоритм досягнення кінцевої мети дослідження. Дослідження має свої обмеження; в хід дослідження, процес забезпечення сталого розвитку регіону був досліджується лише в контексті розвитку освітнього середовища та його цифровізація та модернізація. Зважаючи на те, що сталий розвиток є комплексним поняттям і включає багато елементів, автори планують вивчити цю тему в подальших дослідженнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33696
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryshtanovych S..pdf944.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.