Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33672
Title: Маркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризму
Other Titles: Marketing features of camping as a non-traditional type of tourism
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: маркетингові особливості
чемпінг
нетрадиційні виду туризму
marketing features
camping
non-traditional types of tourism
Issue Date: 21-Sep-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Іванова Л. Маркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризму / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 184–186.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33672
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лілія Іванова.pdf285.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.