Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33672
Назва: Маркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризму
Інші назви: Marketing features of camping as a non-traditional type of tourism
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: маркетингові особливості
чемпінг
нетрадиційні виду туризму
marketing features
camping
non-traditional types of tourism
Дата публікації: 21-вер-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Іванова Л. Маркетингові особливості чемпінгу як нетрадиційного виду туризму / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 184–186.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33672
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лілія Іванова.pdf285.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.