Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33664
Назва: Сутність і структура маркетингового середовища реабілітаційного центру
Інші назви: The essence and structure of the marketing environment of the rehabilitation center
Автори: Стасюк, Ольга
Stasiuk, Olha
Ключові слова: маркетингове середовище
реабілітаційний центр
marketing environment
rehabilitation center
Дата публікації: 21-вер-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Стасюк О. Сутність і структура маркетингового середовища реабілітаційного центру / Ольга Стасюк // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 165–167.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33664
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stasiuk Olha.pdf279.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.