Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33655
Назва: Формування маркетингової політики в закладах вищої освіти України
Інші назви: Formation of marketing policy in higher education institutions of Ukraine
Автори: Гуль, Іван
Завидівська, Ольга
Hul, Ivan
Zavydivska, Olha
Ключові слова: заклади вищої освіти
Україна
маркетингова політика
institutions of higher education
Ukraine
marketing policy
Дата публікації: 21-вер-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гуль І. Формування маркетингової політики в закладах вищої освіти України / Іван Гуль, Ольга Завидівська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. – С. 27–29.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33655
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hul I..pdf197.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.