Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33626
Назва: Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектра
Інші назви: Relationships Between Indicators of Physical Preparedness and Everyday Adaptive Skills in Schoolchildren with Autism Spectrum Disorder
Автори: Боднар, Іванна
Петрусенко, Олександра
Bodnar, Ivanna
Petrusenko, Oleksandra
Ключові слова: адаптивна поведінка
кореляції
фізичні якості
РАС
adaptive behavior
correlations
physical qualities
autism spectrum disorder (ASD)
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Боднар І. Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектра / Іванна Боднар, Олександра Петрусенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2022. – № 3(59). – С. 32–38. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2022-03-32-38
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – установити взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості й адаптивної поведінки дітей із РАС. The Research Purpose is to establish relationships between indicators of physical preparedness and children`s behavioral adaptation (BA) with ASD.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33626
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar I..pdf773.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.