Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33626
Назва: | Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектра |
Інші назви: | Relationships Between Indicators of Physical Preparedness and Everyday Adaptive Skills in Schoolchildren with Autism Spectrum Disorder |
Автори: | Боднар, Іванна Петрусенко, Олександра Bodnar, Ivanna Petrusenko, Oleksandra |
Ключові слова: | адаптивна поведінка кореляції фізичні якості РАС adaptive behavior correlations physical qualities autism spectrum disorder (ASD) |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Боднар І. Взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості та повсякденними адаптивними навичками в школярів із розладами аутичного спектра / Іванна Боднар, Олександра Петрусенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві. – 2022. – № 3(59). – С. 32–38. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2022-03-32-38 |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – установити взаємозв’язки між показниками фізичної підготовленості й адаптивної поведінки дітей із РАС. The Research Purpose is to establish relationships between indicators of physical preparedness and children`s behavioral adaptation (BA) with ASD. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33626 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bodnar I..pdf | 773.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.