Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33601
Назва: | Пріоритети застосування інтерактивних методів навчання в технічній підготовці волейболістів на етапі початкової підготовки |
Інші назви: | Priorities of Using Interactive Educational Methods in the Technical Preparation of Volleyball Players at the Stage of Initial Training |
Автори: | Вербіцький, Сергій Пітин, Марян Каратник, Іван Гнатчук, Я. І. Verbitsky, Serhii Pityn, Marian Karatnyk, Ivan Hnatchuk, Ya. I. |
Ключові слова: | зміст підготовка ефективність активізація техніка волейбол content activation preparation effectiveness technique volleyball |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Пріоритети застосування інтерактивних методів навчання в технічній підготовці волейболістів на етапі початкової підготовки / Вербіцький С. Ю. , Пітин М. П., Каратник І. В., Гнатчук Я. І // Український журнал медицини, біології та спорту. – 2022. – Т. 7, № 5(39). – С. 306–313. DOI: 10.26693/jmbs07.05.306. |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Мета: визначити методичні пріоритети застосування інтерактивних методів навчання в технічній підготовці волейболістів на етапі початкової підготовки. Abstract. The purpose of the study was to determine methodological priorities for the use of interactive educational methods in the technical preparation of volleyball players at the stage of initial training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33601 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
jmbs0-2022-7-5-306.pdf | 341.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.