Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33601
Назва: Пріоритети застосування інтерактивних методів навчання в технічній підготовці волейболістів на етапі початкової підготовки
Інші назви: Priorities of Using Interactive Educational Methods in the Technical Preparation of Volleyball Players at the Stage of Initial Training
Автори: Вербіцький, Сергій
Пітин, Марян
Каратник, Іван
Гнатчук, Я. І.
Verbitsky, Serhii
Pityn, Marian
Karatnyk, Ivan
Hnatchuk, Ya. I.
Ключові слова: зміст
підготовка
ефективність
активізація
техніка
волейбол
content
activation
preparation
effectiveness
technique
volleyball
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Пріоритети застосування інтерактивних методів навчання в технічній підготовці волейболістів на етапі початкової підготовки / Вербіцький С. Ю. , Пітин М. П., Каратник І. В., Гнатчук Я. І // Український журнал медицини, біології та спорту. – 2022. – Т. 7, № 5(39). – С. 306–313. DOI: 10.26693/jmbs07.05.306.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Мета: визначити методичні пріоритети застосування інтерактивних методів навчання в технічній підготовці волейболістів на етапі початкової підготовки. Abstract. The purpose of the study was to determine methodological priorities for the use of interactive educational methods in the technical preparation of volleyball players at the stage of initial training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33601
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
jmbs0-2022-7-5-306.pdf341.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.