Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорнак, Звенислава-
dc.contributor.authorПлахотнюк, Олександр-
dc.contributor.authorЦіж, Любов-
dc.contributor.authorChornak, Zvenyslava-
dc.contributor.authorPlakhotniuk, Oleksandr-
dc.contributor.authorTsizh, Liubov-
dc.date.accessioned2023-02-09T08:39:18Z-
dc.date.available2023-02-09T08:39:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧорнак 3. А. Хореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвитку : монографія / Чорнак 3. А., Плахотнюк О. А., Ціж Л. М. – Львів : Растр-7, 2022. – 219 с.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-8134-50-1-
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ualoca/handle/34606048/33550-
dc.description.abstractРозглянуто проблематику впровадження інноваційних технологій фізичної та психічної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектра (корекційні підходи директивного впливу, методи структурованої терапії, ігрові методи реабілітації, арт-терапевтична реабілітація, анімалотерапія) в хореографії. Наведено результати експериментальних заходів перевірки ефективності програми фізичної та психічної терапії та обґрунтовано рекомендації щодо впровадження розробленої програми для фізичної та психічної корекції аутистичних розладів у дітей. Означено процедуру організації та проведення занять з хореографії та ритміки, визначено особливості корекції поведінки, рухових та психічних порушень заняттями хореографією для дітей з особливими потребами, наведено порівняльну характеристику впливу занять хореографічним мистецтвом на здорових дітей та дітей з вадами фізичного і розумового розвитку. Для науковців у галузі хореографічного мистецтва, арт-терапії, педагогіки, спорту, викладачів і студентів закладів вищої освіти, тренерів, артистів, хореографів. The problems of implementing innovative technologies of physical and mental rehabilitation of children with autism spectrum disorders (corrective approaches of directive influence, methods of structured therapy, game methods of rehabilitation, art therapeutic rehabilitation, animal therapy) in choreography are considered. The results of experimental measures to verify the effectiveness of the physical and mental therapy program are given, and the recommendations for the implementation of the developed program for the physical and mental correction of autistic disorders in children are substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРастр-7uk_UA
dc.subjectдіти з вадами розвиткуuk_UA
dc.subjectфізична ркабілітаціяuk_UA
dc.subjectпсихологічна реабілітаціяuk_UA
dc.subjectхореографіяuk_UA
dc.subjectchildren with developmental disabilitiesuk_UA
dc.subjectchoreographyuk_UA
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UA
dc.subjectpsychological rehabilitationuk_UA
dc.titleХореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeChoreography in the system of measures for physical and psychological rehabilitation of children with developmental disabilitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Монографія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chornak Z..pdf11.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.