Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33550
Назва: Хореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвитку
Інші назви: Choreography in the system of measures for physical and psychological rehabilitation of children with developmental disabilities
Автори: Чорнак, Звенислава
Плахотнюк, Олександр
Ціж, Любов
Chornak, Zvenyslava
Plakhotniuk, Oleksandr
Tsizh, Liubov
Ключові слова: діти з вадами розвитку
фізична ркабілітація
психологічна реабілітація
хореографія
children with developmental disabilities
choreography
physical rehabilitation
psychological rehabilitation
Дата публікації: 2022
Видавництво: Растр-7
Бібліографічний опис: Чорнак 3. А. Хореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвитку : монографія / Чорнак 3. А., Плахотнюк О. А., Ціж Л. М. – Львів : Растр-7, 2022. – 219 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблематику впровадження інноваційних технологій фізичної та психічної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектра (корекційні підходи директивного впливу, методи структурованої терапії, ігрові методи реабілітації, арт-терапевтична реабілітація, анімалотерапія) в хореографії. Наведено результати експериментальних заходів перевірки ефективності програми фізичної та психічної терапії та обґрунтовано рекомендації щодо впровадження розробленої програми для фізичної та психічної корекції аутистичних розладів у дітей. Означено процедуру організації та проведення занять з хореографії та ритміки, визначено особливості корекції поведінки, рухових та психічних порушень заняттями хореографією для дітей з особливими потребами, наведено порівняльну характеристику впливу занять хореографічним мистецтвом на здорових дітей та дітей з вадами фізичного і розумового розвитку. Для науковців у галузі хореографічного мистецтва, арт-терапії, педагогіки, спорту, викладачів і студентів закладів вищої освіти, тренерів, артистів, хореографів. The problems of implementing innovative technologies of physical and mental rehabilitation of children with autism spectrum disorders (corrective approaches of directive influence, methods of structured therapy, game methods of rehabilitation, art therapeutic rehabilitation, animal therapy) in choreography are considered. The results of experimental measures to verify the effectiveness of the physical and mental therapy program are given, and the recommendations for the implementation of the developed program for the physical and mental correction of autistic disorders in children are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ualoca/handle/34606048/33550
ISSN: 978-617-8134-50-1
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chornak Z..pdf11.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.