Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33550
Title: | Хореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвитку |
Other Titles: | Choreography in the system of measures for physical and psychological rehabilitation of children with developmental disabilities |
Authors: | Чорнак, Звенислава Плахотнюк, Олександр Ціж, Любов Chornak, Zvenyslava Plakhotniuk, Oleksandr Tsizh, Liubov |
Keywords: | діти з вадами розвитку фізична ркабілітація психологічна реабілітація хореографія children with developmental disabilities choreography physical rehabilitation psychological rehabilitation |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Растр-7 |
Citation: | Чорнак 3. А. Хореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвитку : монографія / Чорнак 3. А., Плахотнюк О. А., Ціж Л. М. – Львів : Растр-7, 2022. – 219 с. |
Abstract: | Розглянуто проблематику впровадження інноваційних технологій фізичної та психічної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектра (корекційні підходи директивного впливу, методи структурованої терапії, ігрові методи реабілітації, арт-терапевтична реабілітація, анімалотерапія) в хореографії. Наведено результати експериментальних заходів перевірки ефективності програми фізичної та психічної терапії та обґрунтовано рекомендації щодо впровадження розробленої програми для фізичної та психічної корекції аутистичних розладів у дітей. Означено процедуру організації та проведення занять з хореографії та ритміки, визначено особливості корекції поведінки, рухових та психічних порушень заняттями хореографією для дітей з особливими потребами, наведено порівняльну характеристику впливу занять хореографічним мистецтвом на здорових дітей та дітей з вадами фізичного і розумового розвитку. Для науковців у галузі хореографічного мистецтва, арт-терапії, педагогіки, спорту, викладачів і студентів закладів вищої освіти, тренерів, артистів, хореографів. The problems of implementing innovative technologies of physical and mental rehabilitation of children with autism spectrum disorders (corrective approaches of directive influence, methods of structured therapy, game methods of rehabilitation, art therapeutic rehabilitation, animal therapy) in choreography are considered. The results of experimental measures to verify the effectiveness of the physical and mental therapy program are given, and the recommendations for the implementation of the developed program for the physical and mental correction of autistic disorders in children are substantiated. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ualoca/handle/34606048/33550 |
ISSN: | 978-617-8134-50-1 |
Appears in Collections: | Монографія |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chornak Z..pdf | 11.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.