Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2023-01-05T11:04:33Z-
dc.date.available2023-01-05T11:04:33Z-
dc.date.issued2022-10-07-
dc.identifier.citationІванова Л. Кон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликів / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: зб. матеріалів ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (7-8 жовтня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 186-191.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/33494-
dc.description.abstractДосліджено особливості кон’юнктуроформувальних чинників та їх вплив на стан світового ринку туризму. Визначено комплекс чинників, що впливатимуть на кон’юнктуру туристичного сезону у 2022 р. Установлено, що повномасштабна війна в Україні створює нові проблеми у глобальному економічному середовищі, погіршує кон’юнктуру світового ринку туризму. Водночас пандемія продовжує стримувати відновлення ринку туризму в усіх регіонах світу. В обох випадках короткостроковий прогноз кон’юнктури ринку туризму не є оптимістичним. Authors studied specific factors that shape the market and their influence on the condition of the world tourism market. Authors identified several factors that determine the conditions of the tourist season in 2022. It is clear that the full-scale war in Ukraine creates new problems in the global economic environment and worsens the conditions of the world tourism market. At the same time, the pandemic continues to hold back the recovery of the tourism market in all regions of the world. In both cases, the short-term forecast of the global tourism market is not optimistic.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectринок туризмуuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectкон’юнктураuk_UA
dc.subjectкон’юнктуроутворювальний чинникuk_UA
dc.subjecttourism marketuk_UA
dc.subjecttourist regionuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectsituationuk_UA
dc.subjectsituation-forming factoruk_UA
dc.titleКон’юнктура світового ринку туризму в умовах глобальних викликівuk_UA
dc.title.alternativeThe state of the world tourism market in the face of global challengesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова.pdf538.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.