Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33489
Title: | Розвиток швидкісної та силової витривалості у дівчат 10-11 класів за допомогою засобів новітніх фітнес-програм |
Other Titles: | Development of speed and power endurance in girls of 10-11 grades with the help of the latest fitness programs |
Authors: | Чопик, Марія Chopyk, Mariia |
Keywords: | спеціальна витривалість учениці 10–11 класів фітнес-програми special endurance students of 10–11 grades fitness programs. |
Issue Date: | 7-Oct-2022 |
Citation: | Чопик М. Розвиток швидкісної та силової витривалості у дівчат 10-11 класів за допомогою засобів новітніх фітнес-програм / Марія Чопик // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : зб. матеріалів ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (7-8 жовтня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 171-174. |
Abstract: | Публікацію присвячено розвитку витривалості із застосуванням засобів фітнес-програм для учениць старшого шкільного віку на основі авторської програми. Інструментарієм перевірки впливу програми на розвиток швидкісної та силової витривалості слугували тести: стрибки через скакалку за 30 с, та піднімання тулуба в сід за 30 с. Доведено ефективність застосування засобів фітнес-програм для розвитку спеціальної витривалості. This publication is devoted to the issue of endurance development with the use of fitness programs for high school students based on the author’s program. The tools to test the impact of the program on the development of speed and strength endurance were tests: jumping rope for 30 seconds. and lifting the torso to sit for 30 seconds. The effectiveness of the use of fitness programs for the development of special endurance has been proven. |
URI: | http://localhost:8080/handle/34606048/33489 |
Appears in Collections: | "Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення" |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.