Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33429
Назва: Роль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україні
Інші назви: The role of advertising and social networks for the development of tourism in Ukraine
Автори: Цесьців, Діана
Шкабур, Ігор
Tsestsiv, Diana
Shkabur, Ihor
Ключові слова: реклама
соціальні мережі
розвиток туризму в Україні
advertising
development of tourism in Ukraine
social networks
Дата публікації: 30-вер-2022
Бібліографічний опис: Цесьців Д. Роль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україні / Діана Цесьців, Ігор Шкабур // Альтернативний туризм : матеріали наук.-практ. семінару (30 верес. 2022 р., м. Львів). - Львів, 2022. - С. 177-179.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33429
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цесьців.pdf735.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.