Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33429
Title: Роль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україні
Other Titles: The role of advertising and social networks for the development of tourism in Ukraine
Authors: Цесьців, Діана
Шкабур, Ігор
Tsestsiv, Diana
Shkabur, Ihor
Keywords: реклама
соціальні мережі
розвиток туризму в Україні
advertising
development of tourism in Ukraine
social networks
Issue Date: 30-Sep-2022
Citation: Цесьців Д. Роль реклами та соціальних мереж для розвитку туризму в Україні / Діана Цесьців, Ігор Шкабур // Альтернативний туризм : матеріали наук.-практ. семінару (30 верес. 2022 р., м. Львів). - Львів, 2022. - С. 177-179.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33429
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цесьців.pdf735.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.