Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33422
Назва: Використання корпоративної соціальної відповідальності для формування позитивного іміджу туристичних підприємств
Автори: Павленчик, Наталія
Христина, Лешко
Ключові слова: імідж туристичного підприємства
Дата публікації: 30-вер-2022
Бібліографічний опис: Павленчик Н. Використання корпоративної соціальної відповідальності для формування позитивного іміджу туристичних підприємств / Наталія Павленчик, Лешко Христина // Альтернативний туризм : матеріали наук.-практ. семінару (30 верес. 2022 р., м. Львів). - Львів, 2022. - С. 134-137.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33422
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павленчик.pdf739.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.