Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3341
Назва: Концептуальні підходи до моделювання процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків
Автори: Худолій, Олег
Іващенко, О.
Ключові слова: рухові здібності
моделювання
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Худолій О. М. Концептуальні підходи до моделювання процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків / Худолій О. М., Іващенко О. В. // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали Х Міжнар. наук. конф. - Х., 2014. - С. 31 - 34.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження — обґрунтувати концепцію побудови процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків на основі моделювання окремих компонентів навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3341
Розташовується у зібраннях:"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
konf-mod-2014-02-28-09-khudolii.pdf177.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.