Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3341
Назва: | Концептуальні підходи до моделювання процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків |
Автори: | Худолій, Олег Іващенко, О. |
Ключові слова: | рухові здібності моделювання |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Худолій О. М. Концептуальні підходи до моделювання процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків / Худолій О. М., Іващенко О. В. // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали Х Міжнар. наук. конф. - Х., 2014. - С. 31 - 34. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження — обґрунтувати концепцію побудови процесу навчання і розвитку рухових здібностей у дітей і підлітків на основі моделювання окремих компонентів навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3341 |
Розташовується у зібраннях: | "Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
konf-mod-2014-02-28-09-khudolii.pdf | 177.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.