Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33370
Назва: Аналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарства
Інші назви: Analysis of service culture in restaurants
Автори: Кочерга, Марія
Сильчук, Тетяна
Kocherha, Mariia
Sylchuk, Tetiana
Ключові слова: культура обслуговування
сервісна діяльність
заклади ресторанного господарства
поведінка персоналу
service culture
service activity
staff conduct
restaurant establishments
Дата публікації: 6-жов-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Кочерга М. Аналіз культури обслуговування в закладах ресторанного господарства / Марія Кочерга, Тетяна Сильчук // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 341-343.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи було дослідження культури обслуговування відвід- увачів у закладах ресторанного господарства на прикладі ресторану мережі ресторанів «Євразія».The purpose of the work was to study the culture of customer service employees in the restaurant industry using the example of a restaurant chain of restaurants "Eurasia".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33370
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марія Кочерга.pdf168.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.