Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33239
Назва: Особливості розвитку гастрономічного туризму з позиції формування ресторанних брендів
Інші назви: Features of the development of gastronomic tourism from the point of view of the formation of restaurant brands
Автори: Боратинський, Олег
Паска, Марія
Boratynskyi, Oleh
Paska, Mariia
Ключові слова: гастрономічний туризм
ресторанні бренди
впровадження
gastronomic tourism
restaurant brands
experiences driving
Дата публікації: 6-жов-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Боратинський О. Особливості розвитку гастрономічного туризму з позиції формування ресторанних брендів / Олег Боратинський, Марія Паска // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 7-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33239
Розташовується у зібраннях:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
08-12-2022 СТРІГ Збірник 2022_removed.pdf93.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.