Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33239
Title: Особливості розвитку гастрономічного туризму з позиції формування ресторанних брендів
Other Titles: Features of the development of gastronomic tourism from the point of view of the formation of restaurant brands
Authors: Боратинський, Олег
Паска, Марія
Boratynskyi, Oleh
Paska, Mariia
Keywords: гастрономічний туризм
ресторанні бренди
впровадження
gastronomic tourism
restaurant brands
experiences driving
Issue Date: 6-Oct-2022
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Боратинський О. Особливості розвитку гастрономічного туризму з позиції формування ресторанних брендів / Олег Боратинський, Марія Паска // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 7-8.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33239
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
08-12-2022 СТРІГ Збірник 2022_removed.pdf93.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.