Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33218
Назва: | Correlation Between Physical Fitness And Motivation For Physical Activity In Children With Autism Spectrum Disorders |
Інші назви: | Кореляція між фізичною підготовленістю та мотивацією до фізичної активності у дітей із розладами аутистичного спектру |
Автори: | Ali, Hamade Petrusenko, Oleksandra Алі, Хамаде Петрусенко, Олександра |
Ключові слова: | ASD CAPL-2 children correlation, motivation physical activity literacy physical fitness ASD CAPL-2 діти кореляція мотивація фізична активність |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Ali Hamade. Correlation Between Physical Fitness And Motivation For Physical Activity In Children With Autism Spectrum Disorders / Ali Hamade, Oleksandra Petrusenko // Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference (May 28th-29th). - Rēzekne, 2021. - Vol. 3. - P. 28-36. https://doi.org/10.17770/sie2021vol1.6170 ( Web of Science) |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;; |
Короткий огляд (реферат): | Information on the correlation of physical fitness indicators to indicators of motivation for physical activity (PA) in schoolchildren with autism spectrum disorders (ASD) is very limited. The lack of such information makes it impossible to collect informative tests that best assess the level of РА literacy. It also hampers the effective identification of appropriate and effective means for the formation of РА literacy among schoolchildren with ASD. The study aims at comparing the levels of physical fitness and motivation for PA in children with ASD with their peers without disorders; determining the degree of correlation between physical fitness and motivation for physical activity in children with ASD. Data were collected from two Ukrainian samples: 18 children with ASD aged 11–13 years, and 30 children aged 11–12 years without ASD diagnosis. Results. Most of the correlation coefficients between the indices of physical fitness and motivation for РА in children with ASD (9/12) are reliable. This suggests that motivation to РА (defined by the CAPL-2 methodology) is an informative criterion of РА literacy of children with ASD. Significant correlations with motivation for РА in schoolchildren with ASD were observed in the results of two exercise tests.Інформація про співвідношення показників фізичної підготовленості до показників мотивація до рухової активності (ФД) у школярів з розладами аутичного спектру (РАС) дуже обмежений. Відсутність такої інформації унеможливлює збір інформативних тестів які найкраще оцінюють рівень РА грамотності. Це також перешкоджає ефективній ідентифікації доцільний та ефективний засіб формування РА грамотності у школярів с РАС. Метою дослідження є порівняння рівнів фізичної підготовленості та мотивації до ПА у діти з РАС з однолітками без розладів; визначення ступеня кореляції між фізичною підготовленістю та мотивацією до фізичної активності у дітей з РАС. Дані були зібрано з двох українських вибірок: 18 дітей з РАС віком 11–13 років та 30 діти 11–12 років без діагнозу РАС. Результати. Велика частина кореляції коефіцієнти між показниками фізичної підготовленості та мотивації до РА у дітей с ASD (9/12) надійні. Це свідчить про те, що мотивація до РА (визначена CAPL-2 методика) є інформативним критерієм РА-грамотності дітей з РАС. Значний виявлено кореляції з мотивацією до РА у школярів з РАС з двох контрольних робіт. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/handle/34606048/33218 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document_WoS_2021.pdf | 183.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.