Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолод, Андрій-
dc.contributor.authorФеленчак, Юлія-
dc.contributor.authorГрафська, Орислава-
dc.contributor.authorHolod, Andrii-
dc.contributor.authorFelenchak, Yuliia-
dc.contributor.authorGrafska, Oryslava-
dc.date.accessioned2022-12-18T09:21:01Z-
dc.date.available2022-12-18T09:21:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГолод А. П. Методологічні засади соціалізації туризму / Голод А. П., Феленчак Ю. Б., Графська О. І. // Економіка та суспільство. - 2021. - Вип. 30. - С. 1-5. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-22uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/handle/34606048/33213-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню методологічних засад соціалізації туризму в контексті формування соціальної доктрини туризму в Україні. Аргументовано, що основою соціалізації туризму є туристичний потенціал певної території, який формується туристичними ресурсами і попитом на них, а також наявністю туристичних підприємств та організацій із кваліфікованим персоналом. Обґрунтовано такі принципи соціалізації туризму як відповідальність, доступність, безпечність, збалансованість і конвергентність. Сформульовано методологічні підходи до наукового аналізу соціалізації туризму, які мають бути врахованими при формуванні та реалізації соціальної доктрини туризму, – системний, синергетичний, процесний, аксіологічний, деонтологічний. З урахуванням запропонованих принципів та підходів до наукового аналізу соціалізації туризму виокремлено п’ять компонентів цього процесу, на яких має базуватися розроблення соціальної доктрини туризму: соціальний туризм, туристична акультурація, безпека туризму, якість туристичних послуг, національні цінності.The article is devoted to the justification of the methodological foundations of the socialization of tourism in the context of the formation of the social doctrine of tourism in Ukraine. It is argued that the basis of the socialization of tourism is tourism potential of a certain territory, which is formed by tourist resources and demand for them, as well as the availability of tourist resources enterprises and organizations with qualified personnel. The following principles of tourism socialization are substantiated such as responsibility, availability, safety, balance and convergence.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;;-
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectсоціальна доктринаuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectsocial doctrineuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectapproachesuk_UA
dc.titleМетодологічні засади соціалізації туризмуuk_UA
dc.title.alternativeMethodological principles of tourism socializationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
635-Текст статті-609-1-10-20211002.pdf309.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.