Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33193
Назва: Ресторанний туризм як елемент туристичного брендингу Львівщини
Інші назви: Restaurant tourism as an element of tourism branding of Lviv Oblast
Автори: Паска, Марія
Радзімовська, Ольга
Paska, Mariia
Radzimovska, Olha
Ключові слова: ресторанний туризм
туристичні послуги
ресторанні господарства Львівщини
restaurant tourism
tourist services
restaurant farms of Lviv region
Дата публікації: 2022
Видавництво: НУХТ
Бібліографічний опис: Паска М. З. Ресторанний туризм як елемент туристичного брендингу Львівщини / Паска М. З., Равдзімовська О. В. // Інноваційні технології та перспективи розвитку м’ясопереробної галузі : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ : НУХТ, 2022. - С. 85-86.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Дослідження тенденцій розвитку та сучасного стану ринку послуг гастрономічного туризму є передумовою визначення перспектив розвиткугастрономічного туризму України та створення конкурентоспроможноготуристичного продукту на міжнародному ринку послуг туризму. Study of development trends and the current state of the services market gastronomic tourism is a prerequisite for determining the prospects for the development of gastronomy tourism of Ukraine and the creation of a competitive tourist product on the international market of tourism services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33193
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска_Радзімовська___.pdf728.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.