Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33133
Title: | Державна гуманітарна політика збереження громадського здоров’я у сучасному контексті фізичного виховання молоді в закладах освіти |
Other Titles: | State humanitarian policy of public health preservation in the modern context of physical education of youth in educational institutions |
Authors: | Рибчич, Іван Rybchych, Ivan |
Keywords: | державна гуманітарна політика реалізація сучасний етап збереження громадське здоров’я заклади освіти студентська молодь state humanitarian policy implementation modern stage conservation student youth public health educational institutions |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Рибчич І. Є. Державна гуманітарна політика збереження громадського здоров’я у сучасному контексті фізичного виховання молоді в закладах освіти / Рибчич І. Є. // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33 (72), № 3. - С. 135-139. DOI https://doi.org/10.32838/TNU-2663-6468/2022.3/23 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Обґрунтовано, що особливо важливу роль у реалізації державної політики, що підтримує громадське здоров’я відіграє фізичне виховання, яке, має бути «фабрикою здоров’я». Сферу фізичного виховання можна бачити у тому, щоб охопити все, що пов’язано з інтересом до користі для здоров’я фізичних вправ, а також формування реабілітаційних звичок. Лише піднесення громадянина до гідності свідомого суб’єкта, що співпрацює надає феномену громадського здоров’ю виховного значення. Для реалізації цілей громадського здоров’я важливо констатувати, що здоров’я сучасного студентства є результатом роботи як окремої молодої людини, так і закладів освіти. It is substantiated that a particularly important role in the implementation of state policy supporting public health is played by physical education, which should be a "health factory". The field of physical education can be seen to cover everything related to the interest in benefiting the health of physical exercises, as well as the formation of rehabilitation habits. Only the elevation of the citizen to the dignity of a conscious, cooperating subject gives the phenomenon of public health educational significance. In order to realize the goals of public health, it is important to state that health modern studentship is the result of the work of both individual young people and educational institutions. |
URI: | http://localhost:8080/handle/34606048/33133 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.