Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриньків, Мирослава-
dc.contributor.authorКуцериб, Тетяна-
dc.contributor.authorМузика, Федір-
dc.contributor.authorHrynkiv, Myroslava-
dc.contributor.authorKutseryb, Tetiana-
dc.contributor.authorMuzyka, Fedir-
dc.date.accessioned2022-10-26T08:39:28Z-
dc.date.available2022-10-26T08:39:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГриньків М. Спинний мозок. Провідні шляхи : лабораторне заняття № 24 для студ. спец. "Фізична терапія, ерготерапія" / Мирослава Гриньків, Тетяна Куцериб, Федір Музика // Нормальна анатомія : навч. посіб. для лаборат. занять і самост. роботи. - Львів : ЛДУФК, 2018. - С. 158-164.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33107-
dc.description.abstractМета - вивчити розміщення і будову спинного мозку, функціональне значення його структур, провідні шляхи та їх локалізацію. The goal is to study the location and structure of the spinal cord, functional significance of its structures, leading ways and their localization.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectспинний мозокuk_UA
dc.subjectпровідні шляхиuk_UA
dc.subjectлабораторне заняттяuk_UA
dc.subjectспеціальність "Фізична терапія, ерготерапія"uk_UA
dc.subjectspinal corduk_UA
dc.subjectleading waysuk_UA
dc.subjectspecialty "Physical therapy, occupational therapy"uk_UA
dc.subjectlaboratory sessionuk_UA
dc.titleСпинний мозок. Провідні шляхи : лабораторне заняття № 24 для студ. спец. "Фізична терапія, ерготерапія"uk_UA
dc.title.alternativeSpinal cord. Leading ways: laboratory lesson No. 24 for students. special "Physical therapy, occupational therapy"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Лабораторні заняття

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lab.rob.24.pdf476.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.