Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33066
Назва: Розвиток туристичних дестинацій в умовах реалізації стратегії сталого туризму
Інші назви: The development of tourist destinations in the context of the implementation of the strategy of sustainable tourism
Автори: Ходанович, Вікторія
Шуканов, Павло
Khodanovych, Viktoriia
Shukanov, Pavlo
Ключові слова: глобальна криза
туристична дестинація
сталий туризм
global crisis
tourist destination
sustainable tourism
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Ходанович В. Розвиток туристичних дестинацій в умовах реалізації стратегії сталого туризму / Вікторія Ходанович, Павло Шуканов // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 422-424.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Для підтримки туристичної дестинації в успіш- ному менеджменті, важливо допомагати туристичному бізнесу та ту- ристичним громадам об’єднувати зусилля для успішного менеджменту та маркетингу своїх дестинацій та втілення стандартів безпеки, еколо- гічності, якості і сталості.To support the tourist destination in the success management, it is important to help the tourism business and ristic communities to join forces for successful management and marketing of their destinations and implementation of safety standards, environmental strength, quality and sustainability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33066
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S3_134_422-424.pdf589.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.