Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33061
Назва: Непряма реклама, як спосіб підвищення рівня атрактивності об'єктів туристичної галузі
Інші назви: Indirect advertising as a way to increase the level of attractiveness of objects in the tourism industry
Автори: Старостенко, Софія
Качала, Софія
Starostenko, Sofiia
Kachala, Sofiia
Ключові слова: непряма реклама
попит
туризм
туристичний інтерес
indirect advertising
demand
tourism
tourist interest
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Старостенко С. Непряма реклама, як спосіб підвищення рівня атрактивності об'єктів туристичної галузі / Софія Старостенко, Софія Качала // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 406-408.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Розвиток туризму складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами. Вона здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.Розвиток туризму складно уявити без яскравої, влучної та дійової реклами. Вона здійснює значний психологічний та соціокультурний вплив на суспільство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33061
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S3_129_406-408.pdf604.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.