Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33048
Назва: Стратегія розвитку туристичних дестинацій в Україні у кризовий період
Інші назви: Strategy for the development of tourist destinations in Ukraine during the crisis
Автори: Євдощенко, Олена
Графська, Орислава
Yevdoshchenko, Olena
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: стратегія
туристичні дестинації
кризовий період
strategy
tourist destinations
crisis period
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Євдощенко О. Стратегія розвитку туристичних дестинацій в Україні у кризовий період / Олена Євдощенко, Орислава Графська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 368-370.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Стратегія розвитку туристичних дестинацій полягає в правильному інформаційному забезпеченні, а саме від ІТ–технологій, які надають споживачу максимальний доступ до інформації. The strategy for the development of tourist destinations is the right information support, namely from IT technologies that give the consumer maximum access to information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33048
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S3_116_368-370.pdf593.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.