Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33047
Назва: Особливості підготовки кваліфікованого персоналу для сфери обслуговування
Інші назви: Features of training qualified personnel for the service sector
Автори: Давидова, Ольга
Холявка, Володимир
Радзімовська, Ольга
Davydova, Olga
Kholyavka, Volodymyr
Radzimovska, Olga
Ключові слова: сфера обслуговування
туризм
готельно-ресторанна справа
sphere of service
tourism
hotel and restaurant case
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Давидова О. Особливості підготовки кваліфікованого персоналу для сфери обслуговування / Ольга Давидова, Володимир Холявка, Ольга Радзімовська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 365-367
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Готельно-ресторанний бізнес є головною складовою туристичної інфраструктури та індустрії гостинності, де надається комплекс послуг для туристів, формуються перспективи і передумови розвитку туризму та соціально-культурних послуг. Це посилює необхідність високої професійної підготовки кадрів для готельного і ресторанного сервісу, вирішення комплексу завдань із обслуговування відвідувачів та формування міцних конкурентних позицій підприємств. Високу позицію у розвитку підготовки фахівців із дотриманням усіх акредитаційних вимог здійснюють саме у Львівському державному університеті фізичної культури імені Івана Боберського. Hotel and restaurant business is the main component of the tourist infrastructure and hospitality industry, which provides a range of services for tourists, forming prospects and prerequisites for the development of tourism and socio-cultural services. This increases the need for high professional training for hotel and restaurant service, solving a set of tasks for customer service and the formation of strong competitive positions of enterprises. A high position in the development of training of specialists in compliance with all accreditation requirements is carried out at the Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33047
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S3_115_365-367.pdf591.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.