Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33043
Назва: Інноваційні напрями туристичного брендингу регіону
Інші назви: Innovative directions of tourism branding of the region
Автори: Головчук, Юлія
Holovchuk, Yuliia
Ключові слова: інноваційні напрями
туристичний брендинг
innovative directions
tourist branding
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Головчук Ю. Інноваційні напрями туристичного брендингу регіону / Юлія Головчук // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 353-355.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Туристичні бренди регіонів України мають узгоджуватися із національ- ним туристичним брендом, зберігаючи водночас свою унікальність. Tourism brands of the regions of Ukraine should be coordinated with the national tourist brand while maintaining its uniqueness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33043
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S3_111_353-355.pdf579.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.