Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33035
Назва: Маркетингова підтримка підприємств готельно-ресторанного бізнесу як запорука їх успіху
Інші назви: Marketing support of hotel and restaurant business enterprises as a guarantee of their success
Автори: Фітель, Наталія
Графська, Орислава
Fitel, Nataliya
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: маркетинг
готельно-ресторанний бізнес
успіх
marketing
hotel and restaurant business
success
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Фітель Н. Маркетингова підтримка підприємств готельно-ресторанного бізнесу як запорука їх успіху / Наталія Фітель, Орислава Графська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 325-327.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Успіх готельно-ресторанного бізнесу нерозривно пов’язаний з маркетингом. Основне завдання реклами - це не тільки заманити клієнта у певний заклад, а також зробити все для того, щоби цей клієнт сюди ще неодмінно повернувся і порекомендував своїм знайомим і друзям. The success of the hotel and restaurant business is inextricably linked to marketing. The main task of advertising is not only to lure a customer to a particular institution, but also to do everything to ensure that this customer is sure to come back here and recommend it to friends and acquaintances.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33035
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_103_325-327.pdf615.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.