Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33031
Назва: Політика цінового проникнення як фактор входу на ринок товарів та послуг для підприємств готельного господарства
Інші назви: Price penetration policy as a factor of entering the market of goods and services for the hotel industry
Автори: Пітила, Христина
Коркуна, Іван
Pityla, Khrystyna
Korkuna, Ivan
Ключові слова: цінова політика
стратегія
проникнення
готельне господарство
pricing policy
penetration strategy
hotel household
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Пітила Х. Політика цінового проникнення як фактор входу на ринок товарів та послуг для підприємств готельного господарства / Христина Пітила, Іван Коркуна // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 313-315.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Процес формування стратегії ціноутворення з використання політики проникнення на ринок підприємства є дуже важливим, складним і багатогранним і передбачає необхідний контроль за реалізацією стратегії ціноутворення підприємства, а також враховує всі фактори, які можуть вплинути на процес, що спрощує процес пошуку певного об’єкта для внутрішнього і зовнішнього споживача. The process of forming a pricing strategy using the market penetration policy of the enterprise is very important, complex and multifaceted and provides the necessary control over the implementation of the pricing strategy of the enterprise, and takes into account all factors that may affect the process. and external consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33031
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_99_313-315.pdf601.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.