Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33024
Назва: Розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу
Інші назви: Development of Internet marketing in the restaurant business
Автори: Мельник, Вікторія
Гузар, Уляна
Melnyk, Victoria
Huzar, Ulyana
Ключові слова: інтернет-маркетинг
ресторанний бізнес
сучасні реалії
internet marketing
restaurant business
modern realities
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Мельник В. Розвиток інтернет-маркетингу на підприємствах ресторанного бізнесу / Вікторія Мельник, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 292-294.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Інтернет-маркетинг являє собою дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу, який сприяє підвищенню клієнтоорієнтованості та зміцненню емоційного зв’язку з клієнтом. Internet marketing is an effective tool for crisis development of the restaurant business, which helps to increase customer focus and strengthen the emotional connection with the customer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33024
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_92_292-294.pdf609.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.