Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33023
Назва: Соціокультурні виклики в управлінні готельними мережами
Інші назви: Sociocultural challenges in the management of hotel chains
Автори: Маршаленко, Маріанна
Березянко, Тамара
Marshalenko, Marianna
Berezianko, Tamara
Ключові слова: хартія
етика
КСВ
менеджмент
гостинність
charter
ethics
CSR
management
hospitality
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Маршаленко М. Соціокультурні виклики в управлінні готельними мережами / Маріанна Маршаленко, Тамара Березянко // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 289-291.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Принципи діяль- ності компанії, комунікації зі стейкхолдерами та прозорість прийняття рішень мають бути прописані в окремому документі. Найбільш поши- реними з них є хартія, кодекс, кодекс бізнес етикету тощо. Operating principles nity of the company, communication with stakeholders and transparency of adoption decisions must be recorded in a separate document. The most popular the most famous of them are the charter, the code, the code of business etiquette, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33023
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_91_289-291.pdf591.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.