Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33020
Назва: Корпоративна культура як складова корпоративної соціальна відповідальність підприємств готельного бізнесу
Інші назви: Corporate culture as a component of corporate social responsibility of hotel business enterprises
Автори: Лешко, Христина
Leshko, Khrystyna
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
корпоративна культура
працівники
готельний бізнес
corporate social responsibility
corporate traditional culture
employees
hotel business
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Лешко Х. Корпоративна культура як складова корпоративної соціальна відповідальність підприємств готельного бізнесу / Христина Лешко // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 283-285.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження є виявлення взаємозв’язку корпоративної соціаль- ної відповідальності та корпоративної культури підприємств готельного господарства. The purpose of the study is to identify the relationship between corporate social responsibility and corporate culture of hotel enterprises economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33020
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_89_283-285.pdf591.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.