Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33018
Назва: Роль сучасних трендів конфліктології стосунків в ефективному управлінні персоналом на підприємствах сфери обслуговування
Інші назви: The role of modern trends in conflictology of relations in the effective management of personnel in the service sector
Автори: Котковська, Катерина
Графська, Орислава
Kotkovska, Кateryna
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: тренд
конфліктологія
управління персоналом
сфера обслуговування
trend
conflictology
management
sphere service
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Котковська К. Роль сучасних трендів конфліктології стосунків в ефективному управлінні персоналом на підприємствах сфери обслуговування / Катерина Котковська, Орислава Графська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 277-279.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Провідним сучасним трендом конфліктології стосунків у менеджменті персоналу на підприємствах сфери обслуговування є так звані сценарії «техніки перемовин» шляхом побудови довір’я та розгортання перемовин є ефективною технологією розв’язання як соціальних, так і бізнес-конфліктів, продуктивним знаряддям ведення перемовин у корпоративному і публічному управлінні, та в продажі певних товарів та послуг. The leading modern trend in conflict management in personnel management in service enterprises is the so-called scenarios of "negotiation techniques" by building trust and negotiation is an effective technology for resolving both social and business conflicts, a productive tool for negotiating in corporate and public administration, and in the sale of certain goods and services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33018
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_87_277-279.pdf590.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.