Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33012
Назва: Перспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативнихі індустрій України
Інші назви: Prospects for the use of modern marketing technologies in the development of creative industries of Ukraine
Автори: Євтушенко, Олена
Гапоненко, Ганна
Шамара, Ірина
Yevtushenko, Olena
Haponenko, Hanna
Shamara, Iryna
Ключові слова: маркетингові технології
туристичний продукт
споживачі
marketing technologies
tourist product
consumers
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Євтушенко О. Перспективи використання сучасних маркетингових технологій у розвитку креативнихі індустрій України / Олена Євтушенко, Ганна Гапоненко, Ірина Шамара // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. - C. 263-265.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Мета полягає в наступному: визначити вплив сучасних маркетин- гових технологій на поведінку споживачів при виборі туристичного продукту.The goal is as follows: to determine the impact of modern marketing technologies on the behavior of consumers when choosing a tourist product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33012
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_81_263-265.pdf596.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.