Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33005
Назва: Управління підприємством сфери індустрії гостинності в кризовий період
Інші назви: Hospitality industry management in a crisis period
Автори: Гарасимчук, Назарій
Графська, Орислава
Harasymchuk, Nazariy
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: управління
сфера гостинності
кризовий період
management
hospitality
crisis period
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гарасимчук Н. Управління підприємством сфери індустрії гостинності в кризовий період / Назарій Гарасимчук, Орислава Графська // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (19 травня 2022 року, м. Львів). - Львів, 2022. - С. 242-244.
Серія/номер: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика;
Короткий огляд (реферат): Управління підприємствами галузі індустрії гостинності є складним, а в кризовий період, воно потребує постійного капіталовкладення, та додаткового фінансування, що можливо є лише при залученні альтернативних джерел фінансування та професійного ТОП–менеджера, з обов’язковими практичними навичками роботи в кризових ситуаціях. The management of enterprises in the hospitality industry is difficult, and in times of crisis, it requires constant investment and additional funding, which is possible only with the involvement of alternative sources of funding and a professional top manager, with mandatory practical skills of work in crisis situations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/handle/34606048/33005
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IHT_2022_S2_74_242-244.pdf594.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.